Головна » Файли » Уроки » 9 клас |
[ Викачати з сервера (10.93 Mb) ] | 26 Лютого 2013, 19:34 |
Повна версія конспекту та презентація в архіві для скачування. Урок 3. Особливості редакторів векторної і растрової графіки.
Мета: Пояснити учням особливості графічних редакторів, їх можливості. Познайомити з основними функціями редакторів растрової і векторної графіки. Розвивати спостережливість, пам’ять, увагу. Виховувати пізнавальний інтерес, допитливість. Програмне забезпечення: MS Office PowerPoint. Матеріали до уроку: презентація «Особливості редакторів векторної і растрової графіки». Хід уроку I. Організація учнів. Вітання, перевірка присутніх на уроці, повідомлення теми уроку. II. Актуалізація опорних знань. 1. Перевірка домашнього завдання. 2. Питання: 1) Поясніть поняття «колірні моделі», їх класифікацію. 2) Поясність принцип побудови колірної моделі RGB. 3) Як утворюються допоміжні кольори моделі RGB? 4) Де в основному використовується ця колірна модель? 5) Яка колірна модель описує реальні поліграфічні фарби? 6) Поясність принцип побудови колірної моделі CMYK. 7) Для чого необхідний додатковий чорний колір в цій моделі? 8) Які перцепційні колірні моделі ви знаєте? 3. На слайдах презентації демонструються малюнки, створені у колірних просторах RGB або CMYK. Учням необхідно визначити, як зміняться кольори на малюнках, якщо виконати їх інверсію. Звернути увагу учнів, що в результаті взаємного перетворення кольорів в різних колірних моделях результат буде дещо відрізнятися (наприклад, червоний в системах RGB та CMYK виглядає по-різному). Це пов’язано з необхідністю зберегти максимальну подібність друкованого образу і зображення на екрані монітора. III. Мотивація навчальної діяльності. I. Вивчення нового матеріалу.
Графічний редактор — прикладна програма (або пакет програм), що дозволяє створювати і редагувати на екрані комп'ютера зображення і зберігати їх для подальшого використання.
Деякі графічні редактори призначені для редагування фотографій, тоді як інші — переважно для створення та редагування малюнків. Перелічимо кілька найпоширеніших операцій, які можна виконувати в графічних редакторах: # виділення області зображення для редагування; # малювання ліній за допомогою пензлів різних кольорів, розмірів, форми і з різним натиском; # заповнення певних областей малюнка кольором, градієнтом кольору чи текстурою; # вибір кольору з використанням різних колірних моделей (наприклад, RGB, HSV) та за допомогою колірної піпетки; # створення написів різними шрифтами; # видалення з фотографій подряпин, бруду, зморшок, ефекту червоних очей та інших дефектів; # формування зображень із використанням шарів; # конвертація зображень у файли різних форматів; # застосування фільтрів з метою досягнення різних ефектів.
| |
Переглядів: 3221 | Завантажень: 276 | |
Всього коментарів: 0 | |