Алгоритми. Середовище складання та виконання алгоритмів SCRATCH
Найважливіше у темі
Команда – це вказівка виконавцеві виконати певні дії.
Команда може подаватися спонукальними реченнями, звуковими і світловими сигналами, жестами, вибором команд меню, кнопок та ін.
Команди, які може виконати виконавець, складають систему команд цього виконавця.
Алгоритм – це послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб досягти певної мети.
Розробляючи алгоритм, потрібно перш за все визначити, для якого виконавця він призначений, і використовувати в алгоритмі тільки ті команди, які входять до системи команд цього виконавця.
Алгоритм призначений для виконання комп’ютером, називають програмою.
Вікно програми Scratch
1. Палітра блоків (контейнер). 2. Блоки з командами. 3. Кнопки груп блоків команд. 4. Область скриптів. 5. Рядок меню. |
6. Панель інструментів. 7. Сцена. 8. Кнопки додавання нових виконавців. 9. Список виконавців.
|
Щоб виконати в середовищі Scratch складений алгоритм, потрібно вибрати будь-яку команду цього алгоритму в Області скриптів.
Проект можна зберегти на носії даних для подальшого використання: вибравши кнопку Зберегти цей проект, виконавши послідовність команд Файл → Зберегти або Файл → Зберегти як.
Дайте відповіді на запитання
- Що називають командою?
- Як може подаватися команда?
- Що називають системою команд виконавця?
- Що називають алгоритмом?
- Що називають програмою?
- Як скласти алгоритм для виконавця в середовищі Scratch?
- Як виконати алгоритм для виконавця в середовищі Scratch?
- Як зберегти на носії створений проект?