Способи подання алгоритмів. Редагування і відкривання проектів у середовищі SCRATCH
Найважливіше у темі
Алгоритми може бути подано словесним способом, графічним способом (блок-схема), послідовністю сигналів та ін.
У блок-схемі алгоритму кожна команда записується в геометричній фігурі (блоці) певного вигляду. Блоки з’єднуються між собою стрілками, що вказують, яку команду алгоритму потрібно виконати наступною.
Алгоритм, кожна команда якого обов’язково виконується і лише один раз, називають лінійним.
Алгоритм, розміщений в Області скриптів, можна редагувати: видаляти блоки з командами, додавати нові блоки з командами, копіювати і переміщувати блоки з командами, змінювати значення в командах тощо.
Збережений на носії проект можна відкрити в середовищі Scratch: Файл => Відкрити.
Дайте відповіді на запитання
- Якими способами може бути подано алгоритм?
- У чому полягає словесний спосіб подання алгоритму?
- У чому полягає графічний спосіб подання алгоритму?
- У чому полягає подання алгоритму звуковими сигналами?
- Який алгоритм називають лінійним?
- Як вилучити блок з алгоритму в середовищі Scratch?
- Як вилучити групу блоків з алгоритму в середовищі Scratch?
- Як скопіювати групу блоків у алгоритмі в середовищі Scratch?
- Як зберегти проект на носії даних?
- Як відкрити збережений на носії даних проект у середовищі Scratch?